Hunden o Jag

Alla inlägg den 10 december 2013

Av Jeanette - 10 december 2013 19:08

 

 

Idag följde en latar dag, efter få, men trevliga snöbus dagar!

Men nu är dom över och det är bara slask kvar ... Men det va kul så länge det varade.

Matte har feber och tandvärk och huvudvärk. Men efter lite kaffe på eftermiddan så vart det allafall liiite träning och kul i parken utöver nödrundorna!


 

Häromdan va vi till Kumla BK och förutom lite träning fick Pajaz bus med söta roliga valpen Attack :D

Det va otroligt rolig liten prick <3


H    

.... Och så här i juletid har jag nu vart på första lussefirandet och mormors lilla Lewi briljerade som liten söt tomte Nisse <3


   

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards