Hunden o Jag

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Jeanette - 29 december 2011 07:12



Nu kan jag inte hålla tyst och jag vet varken  ut eller in hur vi ska råda bot på eländet!

Det vill sig inte och allt hopp lust energi har runnit av mig snabbare än på en gås!

 



Han ser ut och gämrar sig som en skade skjuten fågelunge...

Han är prepparerad dubbelt upp med massa gifter sanerat & åter sanerat och ändå så har det tagit fart igen...

Vändningen kom då vi provade Exspott som skulle va effektivare, märkte ganska snabbt att pälsen börja tackla igen och kliandet ökade på bara en vecka...

På med Stronghold igen omg efter resonomang med vetten och strongholds informations avdelning men efter det värkar inte Stronghold heller hålla i sig mer en än vecka...!!!


Jag befarar att dom jävlarna har blivit resistenta och va fan gör man då????

Får ringa vetten igen och se om en Ivomeck spruta kan ta dö på skiten...

Det värsta med den är ju att den inte bra tagit dö på ohyran utan även tagit dö på hundar som använt den...

Så ja man sitter ju inte och skrattar ihjäl sig härhemma och svårt att låta bli att inte måla FAN på väggen efter framgångarna vi haft under senaste tiden!


Så frågan återstår och står ännu skrivet i stjärnorna vad slutet av

"Lite mjällkvalster ska få för jävla konsekvenser"

???????????


Ursäkta svärdommarna...men som sagt, detta gör både mig & hunn galen!



   




Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Ovido - Quiz & Flashcards