Hunden o Jag

Direktlänk till inlägg 18 december 2011

Lucka 18 & massa Hocky Kumla-Hallsberg

Av Jeanette - 18 december 2011 06:35


Go´morron...


Idag är jag pigg & gla efter en riktig vilodag igår...

Det ända som vart gjort va att jag va iväg och kolla på Hocky match! Så kul att se han in action :)

Kumla förlorade men gjorde inte så mycket tror jag då Wilmer själv lyckade slå in ett av målen till Kumla   


  

         


Där satt den...så ett segertecken på sin plats :)


 


och ganska stolt till synes ;)



En trött hocky lirare med all rätt...Bra kämpat av dom alla!


       


Och minstingen va inte sämre han....

 


Han va som vanligt på topp :)


   


och vem vet..kanske blir en hocky kille av det med en dag...

Prydde allfall hockyhjälmen sötisen!

   



Efter den förmiddag vart det lite mat och en tuppis...En tuppis på 4,5 timma!!!

Så när jag vakna 19,30 då hande jag en GOS som hoppa gämfota av lycka...

Han trodde nog jag dött eller nått :D


Så nån gran vart det inte klädd i går heller...får väll se hur vi lyckas med den saken idag ;) 


Ha det gott // Jeanette & Fernando



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette - 26 mars 2014 08:53

        Halloj nu var det väldans länge sen... Men i helgen vart medbjuden av kennelmorzan på Odderrues kennel Carina Edberg ner till Malmö internationella hund utställningen :D  Ochvilken HELG!!!! Ingen gick lottlös av Odderruarna, utan al...

Av Jeanette - 8 januari 2014 10:49

  Ja så det kan gå :)... Han fixade till så han vart BIR på Mydog.. Känns ju överväldigad över det så klart! Kan inte vara nöjdare än så :) Han skötte sig exemplariskt för att va nybörjare och i sån ny miljö... Jag gjorde däremot missen att ...

Av Jeanette - 28 december 2013 10:25

                      god jul och gott nytt år... Vi önskar er alla en god fortsättning   Här nedan är jul i bilder från 2013   https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10201188155012280.1073741830.1422655325&type=1&l=0fdd810d...

Av Jeanette - 21 december 2013 07:53

  Odderrué Mr Svinto       Mor: Tresor The Brie Izza Fauve Af Far: Usually The Best Moravia Campanella Här bjuds det bara på massa bilder och lite film... Titta och njut :) <3                                  ...

Av Jeanette - 11 december 2013 10:02


  Det är svårt att få till fyra ben i fyra hörn :) Däremot står han stilla o stabilt... Springa är en helt annan historia vet inte om det är han eller jag som gör rätt eller fel.. haha   Jaja vi travar på!     ...

Gå till Pajaz hemsida

 

Presentation

  Hej och välkomna! Här huserar Briarden PAJAZ 

och sen jag och min katt Kompiz.  Så vill ni, häng på våra upptåg i smått & gott i allt & ingen... För nu kör vi    

Vädret idag

Vädret Kumla

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Översättning/Translate

Mer besökare

Mina hjärtan

   

                  

         

 

            

 

 

   

     

 

    


Skapa flashcards